Bemutatkoznak a szervezők

Archívum

Öt évet Születés Hetéztem szervezőként...

2009.01.19. 17:54 Születés Hete Fesztivál 2009

Kedves Szervezők! 

Öt évet Születés Hetéztem szervezőként. Volt év mikor előadó, facilitátor is voltam. Volt mikor besegítettem az országos szervezésbe, de a saját helyszínem Isaszeg volt, ahol éltem. Idén a saját életem átszervezése miatt nem leszek szervező. Már tavaly szerettem volna átadni a koordinátori szerepet, de akkor még nem volt, aki vállalta volna. Nem tudtam odahagyni, így újra megcsináltam - immár megcsináltuk. Lett ugyanis egy társam, akivel szorosan együtt dolgoztunk, ő volt Gazdagné Tünde. Tündével az általam létrehozott anyakörben kerültünk közel egymáshoz. Nagyon jó volt, hogy nem voltam szálegyedül. (Az előző évek felbuzdulásán én nem alapítottam egyesületet, ahogyan tették sokan településükön, így egyedül csináltam a nagyját. Segítségemre voltak azért sokan. A védőnők, a művelődési ház, a könyvtár, a családsegítő, a polgármesteri hivatal is, és még sokan magánemberként. Amikor kellett valami, mindig meg tudtuk oldani. Ez újra meg újra feltöltő, jó érzéssel töltött el. Csináltam.) Tavaly, amikor a 2009-es Születés Hete előkészületei elkezdődtek, úgy tudtam, hogy Isaszegen nem lesz Születés Hete. Aztán egyszer hívott Tünde, hogy összeállt a Gödöllői régió és ő vállalta Isaszeget, így lesz mégis, immár hatodik alkalommal. Annyira örültem! Hiszen már megszokták, várják és elvárják, egyre többen gondolnak vele. Olyannyira, hogy amikor a költségekről beszéltünk Tündével, mondta, hogy állítólag az önkormányzat már előirányozta a Születés Hetére a pénzt.  „Istenem, hát idáig jutottunk. Működik." - Gondoltam ezeket. Olyan volt, mintha jutalmat kaptam volna. Kiderült, hogy nemcsak utódom lett, hanem az intézményesített háttérben is lett egy rutin, mely már működik. Tehát a munka hosszabb idő alatt térül meg. A fáradság később kamatozik. Így már könnyebb másoknak is megtartani.
 
Igen, évről évre kértem, volt, hogy többektől kéregettem pénzt. 2007-ben már Tündével mentünk vállalkozókhoz. 2008-ban megint egy kicsit másképp csináltuk. Sok munka volt, sok személyes kapcsolat, jelenlét, bizalom. Nagyon hálás vagyok. Kívánom, hogy a fáradozás és célratartás mellett maradjon öröm ez a munka. 
 
Szeretettel, 
 
Zsuzska

Szólj hozzá!

Címkék: archívum

A bejegyzés trackback címe:

https://szervezzunkszuleteshetefesztivalt.blog.hu/api/trackback/id/tr34889013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása