Bemutatkoznak a szervezők

Archívum

Göd - Szitár Orsolya

2009.03.27. 23:16 Balis.Brigi

Szitár Orsolya vagyok, három gyerek egy klassz férj és egy teknős él mellettem.
Művelődésszervező vagyok, de most otthon vagyok programigazgató (és egyéb).
A gödi Születés Hete Fesztivál szervezéséhez nagy lendülettel kezdtem hozzá.
A Művelődési ház igazgatója segítségével és támogatásával. Ő Bognár Noémi.
Két nagy rendezvényt szeretnénk a két szombati napon és a dolgos hétköznapokban
pedig dolgozni az iskolákban, óvodákban és a védőnőkkel.

Pályázatot adtam be az önkormányzathoz, melyben részletes költségvetés szerepelt. A
kért összeg 190.000.- forint volt. 
A képviselőtestület e helyett 20.000.- forintot szavazott meg a rendezvényre!
Nagy érvágás volt ez számomra, hisz innentől kezdve a kérdés az, hogy mennyibe -
mibe - kerül a gödi Születés Hete Fesztivál szervezése az én családomnak. (idő,
pénz, energia anyától)

DE! Lesz Születés Hete Fedsztivál Gödön!
Alacsonyabb költségvetésű, nem annyira fesztivál jellegű, inkább kicsit bensőségesebb, beszélgetős, női jógázós, filmvetítős, pocaklakó dalolós, intimtornás, gyermekrajzversenyes,...értitek. Üdvözlettel: Orsi

Szólj hozzá!

Címkék: bemutatkozás

A bejegyzés trackback címe:

https://szervezzunkszuleteshetefesztivalt.blog.hu/api/trackback/id/tr151030269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása